- дастгирии иттилоотӣ, методӣ ва ташкилии кафедраҳо ва кормандони донишгоҳ дар ҳамгироӣ ба лоиҳаҳо ва грантҳои байналмилалӣ;
- назорат ва коркарди маълумот дар бораи грантҳо ва озмунҳои байналмилалӣ;
- таҳия ва мониторинги татбиқи лоиҳаҳои байналмилалӣ дар доираи барномаи Erasmus +, Horizont Europe, ISTC ва ғайра;
- дастгирии методологии пешниҳоди дархостҳо ба лоиҳаҳо.
№ | Номгӯйи лоиҳаҳо | Барномаи маблағгузор | Мӯҳлати амалӣ | Самти татбиқ |
1. | Курси такмили ихтисос бо пешниҳоди хизматрасониҳои иҷозатномадиҳӣ, сертификатсия ва нигоҳубини техникии нақлиёти автомобилӣ | “Лоиҳаи рушди таҳсилоти олӣ” | 2017- 2018 | Гузаронидани курсҳои такмили ихтисос барои кормандони идораҳои гуногуни Вазорати нақлиёти Ҷумҳурии Тоҷикистон |
2. | Ихтисосҳои муҳандисӣ – имкониятҳои нав барои духтарон | “Лоиҳаи рушди таҳсилоти олӣ” | 2018-2019 | Шиносоии духтарони мактабхон синфҳои болоии муассисаҳои таҳсилоти миёна бо дурнамои таҳсил аз рӯи ихтисосҳои техникӣ (муҳандисӣ). Дастгирии техникӣ ба донишҷӯдухтароне, ки дар хобгоҳ зиндагӣ мекунанд, бо роҳи дастрасӣ ба технологияҳои иттилоотӣ, бо роҳи ташкили синфи компю-терӣ. |
3. | Татбиқи стандартҳои аврупоӣ ва байналхалқии таҳсилоти олии касбӣ дар мисоли ихтисоси «Дастгоҳҳо ва системаҳои биотехникӣ ва тиббӣ” | “Лоиҳаи рушди таҳсилоти олӣ” | 2018-2020 | Такмили системаи таълим бо роҳи такмили ихтисоси "Дастгоҳҳо ва системаҳои биотехникӣ ва тиббӣ" барои ду зинаҳои таҳсилоти олӣ (бакалавр ва магистр), ки стандарт ва модулҳои таълимиро дар асоси талаботи аврупоӣ ва байналмилалии марбут ба амалиёт таҳия хоҳад кард , насб ва таъмири лабораторияи тиббию биологӣ ва таҷҳизоти ташхисӣ. |
4. | Мустаҳкамгардонии механизми мукаммалнамоии таҳсилоти муҳандисӣ барои духтарон | “Лоиҳаи рушди таҳсилоти олӣ” | 2019- 2020 | Лоиҳа маҷмӯи чорабиниҳоро дар бар мегирад, ки ба афзоиши шумораи духтарони шуғлнок дар соҳаи муҳандисӣ, миёнаравӣ ба таълими малакаҳои иловагии онҳо, алахусус забонҳои хориҷӣ ва технологияҳои компютерӣ, фароҳам овардани шароити беҳтари зиндагӣ дар хобгоҳ, аз ҷумла эҷод ва муҷаҳҳазгардонӣ нигаронида шудааст. мебел ва таҷҳизот барои ошхона ва ҷомашӯӣ, инчунин ташкили платформаи ягона барои донишҷӯдухтарон ва корфармоён тавассути саммити "Зан дар соҳаи муҳан-дисӣ". |
5. | Мукаммалсозии таҳсилоти олии техникӣ тавассути ҷорӣ намудани технологияҳои инноватсионӣ дар асоси таҷрибаи Донишгоҳҳои аврупоӣ | “Лоиҳаи рушди таҳсилоти олӣ” | 2019- 2021 | баланд бардоштани сифати тайёр кардани мутахассисон дар асоси рақамисозии равандҳои таълимӣ ва шуғли кафолатдори хатмкунандагони Донишгоҳҳои техникӣ. Лоиҳа маҷмӯи чора-биниҳоро дар бар мегирад, ки ба беҳтар намудани ҳамгироии вирту-алии донишгоҳ бо дигар донишгоҳ-ҳо ва марказҳои илмӣ тавассути ташкили 5 маркази техноло-гияҳои инноват-сионии таълимӣ, аз ҷумла портали таълимӣ (дар платформаи Coursera, INTUIT ва ғайра), ки тавассути он донишҷӯён соҳиби донишанд дастрасӣ ба маводи таълимӣ, аз ҷумла курсҳои видеоӣ |
6. | Мукаммалгардонии таҳсилоти олӣ дар Осиёи Марказӣ тавассути технологияҳои нав / HIEDTEC | Эразмус+ | 2019-2022 | Мақсади лоиҳа аз он иборат аст, ки ҲАМА бо ёрии ЯГОН лектор бо истифода аз ЯГОН дастгоҳ - компютер, ноутбук, планшет, планшет, смартфон ва ғайра ҳама вақт ва дар ҳама ҷо таҳсил кунанд. |
7. | Арзёбии хатарҳои экологӣ ва кам кардани оқибатҳои онҳо ба ҷойҳои мероси фарҳангӣ дар Осиёи Марказӣ / ERAMCA | Эразмус+ | 2020-2023 | Баланд бардоштани иқтидор дар арзёбии хатари экологӣ ва коҳиш додани ҷойҳои мероси фарҳангӣ дар Осиёи Марказӣ: тарҳрезӣ ва таҳияи платформаи таълимии инноватсионӣ дар асоси курсҳои нави байнисоҳавӣ, усулҳои омӯзиши электронӣ ва воситаҳои рақамӣ барои пешбурди стратегияи самарабахши ҳифзи мероси фарҳангӣ дар Сатҳи гуногуни таваҷҷӯҳ |
8. | Аккредитатсияи байналмилалии барномаҳои таълимӣ бо мақсади баланд бардоштани рақобатпазирии кадрҳои муҳандисӣ дар бозори меҳнат | Институти “Ҷамъияти Кушода”-и Бунёди Мадад дар Тоҷикистон | 2020-2021 | Баланд бардоштани сифати тайёр кардани мутахассисони дорои маълумоти олии касбӣ дар соҳатехника ва технологияҳо, рақобатпазирии онҳо дар бозорҳои меҳнат дар асоси аккредитатсияи байналмилалии таҳсилотбарномаҳо дар самти "Неруи барқ" |
9. | Цифровизация экономики как элемент устойчивого развития Украины и Таджикистана / DigEco | Эразмус+ | 2021-2023 | Рақамисозии иқтисодиёт ҳамчун унсури рушди устувори Украина ва Тоҷикистон / DigEco Erasmus + 2021-2023 Татбиқи иқтисоди рақамӣ дар раванди таҳсилоти олии UA ва TJK, ки дар амалияи байналмилалии таҳсил 4.0 барои таъмини рушди устувор пешбинӣ гардидааст |
DAAD ҳар сол барои донишҷӯён, хатмкардагони донишгоҳҳо, муҳаққиқони ҷавон ва олимони Тоҷикистон аз ҳисоби маблағҳои Вазорати корҳои хориҷии Олмон ва Вазорати федералии рушди иқтисод ва ҳамкории Олмон як қатор стипендияҳо ҷудо мекунад.
Хадамоти мубодилаи академии Олмон DAAD соли 1925 дар Ҳайделберг бо ташаббуси як донишҷӯ таъсис ёфтааст ва ҳоло дар соҳаи мубодилаи байналмилалии донишҷӯён ва олимон мавқеи намоёнро ишғол мекунад.
Мӯҳлати қабули ҳуҷҷатҳо: 30 ноябр (солона).
Дар куҷо: Ҷумҳурии Федеративии Германия.
Муддати барнома: аз 10 то 24 моҳ.
Ин ташкилот ба таври расмӣ иттифоқи муассисаҳои таҳсилоти олии Олмон ва ассотсиатсияҳои донишҷӯён мебошад. Фаъолияти DAAD аз доираи стипендия фаротар меравад: дар ин ҷо ба интернационализатсияи донишгоҳҳои Олмон, таҳкими олмоншиносӣ ва мақоми забони олмонӣ дар хориҷа, дастгирии кишварҳои рӯ ба тараққӣ дар ташкили донишгоҳҳои хеле самарабахш ва роҳбарони машваратӣ оид ба таълимоти илмӣ ва байналмилалӣ сиёсат, сиёсати рушд.
Стипендия барои беҳтарин
DAAD ба ҷавонони олмонӣ ва хориҷӣ имконият фароҳам меорад, ки таҷрибаи таҳсил ва тадқиқотро дар хориҷа / дар Олмон ба даст оранд. Аксари стипендияҳо (аз 100,000 дар як сол дар саросари ҷаҳон) ба донишҷӯёни аспирантура дода мешаванд. Диққати дастгирӣ ба мутахассисони дорои маълумоти олии хаттӣ равона карда шудааст, зеро онҳо аллакай тавонистанд қобилияти таълимии худро нишон диҳанд ва аз стипендия бештар аз донишҷӯёни ибтидоӣ манфиат гиранд.
Тафсилоти бештар: https://www.daad.de/en/
Тафсилоти бештар: https://www.osiaf.tj/